tirsdag 6. mars 2012

Strikkeposar

Det er ikkje lett for meg å ha orden i strikketøya, (i fleirtal ja) Når eg har med meg eit strikketøy rundt, så er det mange gonger i ein plastikk eller papirpose, eller laust i veska. Ingen av alternativa er nokon stor suksess. Det går ikkje lenge før det går hol i posen og strikkepinnane stikk ut til alle kantar. Eller at trådar og pinnar fyk når eg skal ha tak i andre ting i den same veska. Då er ein strikkepose ein god ting. Eg fekk forsåvidt ein sydd strikkepose av ei svigerinne for ei stund si, men kvar har den blitt av??. Ikkje godt å sei. Har lenge tenkt at eg skulle sy meg ein ny, og når då nøsteblogg hadde lagt ut ein diy, så fekk eg fart på meg. Denne første romantiske, blei gave til ei strikkete veninne på sundagskvelden.
Denne skal eg ha sjølv. Legg merke til dei fine merkelappane. Fekk dei i posten for ei lita stund sidan. Bestilte frå etsy frå MommieMadeIt Kjekt!
Også må eg jo sjølvsagt ha med eit bilete av opphavet til bloggnamnet. Flinke hønene som me får så gode egg av...

5 kommentarer:

  1. Det var koselige posar - og uturleg fine merkelappar du hadde fått deg! D u e god på å lage kjekke innlegg på bloggen din! Veldig kjekt å følgje med på kva som skjer utmed kysten!

    SvarSlett
  2. Hei! :) Du har bedt om hjelp til å få inn linker og sånt til Give Away-en. Ser du har bilder i bloggen, så da antar jeg at du skjønner hvordan du får inn dem i et innlegg. Du høyreklikker bare på bildene av knappen og Give Away-bildet og da får du opp en meny. Klikk lagre bilde og legg dem et sted på harddisken din hvor du finner dem igjen eller på skrivebordet. Så laster du dem opp i innlegget på vanlige måte.
    Skal du legge inn link i margen din, så kopier adressen til bloggen eller innlegget (i adressefeltet øverst i nettleseren din), og klikk på Utforming i administrasjonspanelet for bloggen din. Da får du frem et slags kart av bloggen. Ser du har menyen på høyre side, så da klikker du legg til gadget over den. Rull litt ned og klikk på + ved "Bilde". Lim inn linken i feltet Kobling og last opp bildet fra maskinen din. Lagre. Om du vil ha den lenger ned, kan du dra boksene i margen rundt omkring i dette kartet. Håper det hjalp. :)

    SvarSlett
  3. Så nydelige posene dine er, perfekte lyse og litt vårlige farger... Vurderer å få meg noen jeg også, kjenner til utstikkende strikkepnner osv..
    Jeg la merke til merkelappene dine, ja, de passet virkelig til prosjektene her, flotte var de :)

    SvarSlett
  4. Det var fine strikkeposer! Det er mye kjekkere å kunne ha med seg strikketøyet i en fin pose enn en plastpose:) Merkelappene var fine - høna også ;)

    SvarSlett
  5. Det er en rigtig god idé med sådan en fin strikkepose. Jeg genkender alt for godt det med plastikposen der får flere og flere huller. ;)

    Jeg er rigtig glad for at du fandt min blog, så jeg fandt din. Så nu har jeg tilføjet dig til min blogroll.
    Du har strikket utrolig mange smukke ting. :)) Kender du den nye bog der hedder "All you knit is love" af Susie Haumann? En bog med det smukkeste baby tøj i størrelse 0-18 måneder. Jeg har den selv og er fuldstændig vild med den. :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...