torsdag 9. februar 2012

Boblejakke til besvær

Eit anna av Rasmillas fine design, men ikkje for meg. Eg får han bare ikkje til. Har strikka på han lenge, men med mange pausar. Det er noko heilt gale med forholda. Han blei bare så vid og tjukk og (stygg) rett og slett. I dag var eg så grundig lei av heile "boblejakken" (som ei venninne så treffande har byrja å kalla han) at eg rekka opp heile greia! Publiserer bilete her til ære for den same venninna, min trufaste følger og kommentator (gagn), så ho iallfall får sjå at eg var mest ferdig med den mislykka greia..
 Alt det arbeidet forgjeves. Mest så eg angrar litt, den ser faktisk ikkje så verst ut på bileta. Men eg veit at eg aldri hadde blitt fornøgd med han. Og han var verkeleg rar på formen. Veldig vide armar. Eg må ha gjort noko feil.
Men men.. for seint å angre no. Dette er det som er att. Snufs..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...