fredag 10. februar 2012

Til ei lita jente?

Det er kjekt å ha noko nytt heimelaga til ein liten ny verdsborgar. Så sjølv om me har liggande ein del sidan me har ei lita høne frå før, så måtte denne strikkast.

Det er ein ganske modifisert utgåve av lillestakken frå boka "Myk start". Skjørtet er strikka i dobbel perlestrikk. Den ideen fekk eg hos Siren på bloggen Hekta på strikk. Ho har laga ein kjempefin utgåve av denne kjolen og eg fekk lyst til å herme. Gjorde likevel fleire forandringar. Har prøvd å gjer kjolen mindre, så eg håpar det er ein størrelse 0-3mnd. Kutta ut rillestrikket i kantane og hekla i staden ein kant rundt til slutt.
Det er første gong eg har forandra noko særleg på eit mønster. Det var kjekt! Så lenge kjolen passar til ein liten baby skal eg vera superfornøgd. Får me ei jente, er dette antrekket til konfirmasjon i mai. Eg ser forresten at eg treng ein fin liten henger til å henge sånne små søte strikkeplagg på. GOD HELG!

11 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar hos meg:) Gøy å kunne inspirere! Og så nydelig kjolen din ble!:) Vakker med båndet og blomsten, det var virkelig prikken over i'en! Riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Kjekt å høyre! Det er nok ikkje siste gang eg vert inspirert av deg skal du sjå... :-)

    SvarSlett
  3. Nydelig liten kjole - likar veldig godt pynten du lagar og! Ein heklar blom passa jo veldig godt! No er du godt i gong med bloggen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gildt Irene! Kjekt at du er innom!! Nå ventar eg berre på at du og startar handarbeidsblogg! Du produserar jo så mykje fint! Ser at du allerede er dreven i bloggeverda, så det er berre å setje igang! :O)

      Slett
  4. Kjempesjarmerende med fløyelsbånd, veldig fint! Lykke til med ny blogg, en flott start!

    SvarSlett
  5. Så skjønn en liten kjole =) Babystrikk er moro, det ;)

    Mvh Siv

    SvarSlett
  6. For en nydelig kjole!!
    Fikdde lyst på "myk strikk" når jeg blar nedover i bloggen din :)

    SvarSlett
  7. For en nyyydelig kjole :):) jeg digger babystrikk :) hvor fant du dette mønsteret?
    Ellers har du en fin blogg, mye fint å bla gjennom her :)
    Ha en strålende fin tirsdagettermiddag/kveld!!

    SvarSlett
  8. Så flott utgave av kjolen du har laget:-) ...og det er jo inspirasjon mange blogger gir!

    SvarSlett
  9. Hei! Jeg får lyst til å herme etter denne! Hvordan gjorde du med sidene? i oppskriften står det jo at man skal strikke 3 masker rett i begynnelsen og enden av stykket. Gjør du det? Håper på svar =)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...