tirsdag 21. februar 2012

Byssanlull

Hanefar malar heime i huset. Då sender han gravide og små born raskt bort frå illeluktande kjemikalier. Me er difor på ein kort vinterferie sjå mormor og morfar. Eg og far har site med augene ut på det nydelege vårvèret og lengta etter betre føter, rygg og bekken, medan mor har gått lang tur langs sjøen. Jaja, det vert nok betre tider for oss òg. Fint å halde kvarandre med selskap!

Denne søte vesten frå Tora Frøseth har eg då klart å verte ferdig med. Han er strikka av restegarn frå lillehønas kjole, Magda, frå same butikk, og er i str. 3 mnd. Knappar frå mormors resteskuffe. Eg såg føre meg ein tynn, lett vest, men denne blei ganske tjukk, så den vert muligens litt varm for min baby som kjem til å vere 3 mnd. i juli;O) ( og det er jo slettes ikkje sikkert at det er ein gut heller.) Men me får sjå kva det blir til. Kanskje eg strikker ein til i eit litt tynnare garn.  

Ha ein flott vårdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...